رمان بوک | دانلود رمان | رمان

رمان بوک دانلود رمان جدید با لینک مستقیم رمان ایرانی بزرگترین سایت دانلود رمان عاشقانه pdf رمان آنلاین بهترین رمان ها وبلاگ رمانبوک.

رمان بوک | دانلود رمان | رمان

رمان بوک دانلود رمان جدید با لینک مستقیم رمان ایرانی بزرگترین سایت دانلود رمان عاشقانه pdf رمان آنلاین بهترین رمان ها وبلاگ رمانبوک.

دانلود رمان دالان بهشت

جمعه, ۱۲ مهر ۱۳۹۸، ۰۲:۲۷ ق.ظ

رمان دالان بهشترمان دالان بهشت

دانلود رمان عاشقانه دالان بهشت اثر نازی صفوی با فرمت های pdf ، اندروید، آیفون و جاوا با ویرایش و لینک مستقیم

دختری 16 ساله به نام مهناز به همراه محمد پسر جوانی که در همسایگی یکدیگر زندگی می کنند متوجه علاقه دو طرفه به هم می شوند و ازدواج می کنند ، مهناز با توجه به توقعات و سن کم و بی تجرگی گمان میکند محمد به شخص دیگری علاقه مند است و با لجاجت های متوالی منجر به جدایی از هم می شوند و …

 

خلاصه رمان دالان بهشت

انگار صاعقه بر سرم فرود آمد … پس ازدواج کرده و این زنش است که فرزانه جان صدایش می کند … همان طور که روزی مرا صدا می کرد!

همان طور که مدت ها بود ذره ذره جانم با یادآوری اش درد می کشید … از احساس ضعف … حسادت … رنج … پشیمانی … خجالت!

چشمانم سیاهی رفت … فقط دستم را به طرف امیر دراز کردم و دیگر چیزی نفهمیدم!

وقتی چشم هایم را باز کردم ثریا را دیدم که با مهربانی و ملایمت صدایم می زد با تمتم قدرتم می کوشیدم خودم را جمع و جور کنم که دوباره با صدای فرزانه که می گفت : مهناز خانم حالتون بهتره!

احساس تلخ و کشنده ی حسادت به دلم چنگ زد … من حق نداشتم حسادت کنم … اصلاً هیچ حقی نسبت به محمد نداشتم … ولی چرا این دل لعنتی این جور می کرد!

انگار تازه بعد از سال ها پرده هایی از روی چهره ی واقعی ام کنار می رفت و خودم را بهتر می شناختم … این من بودم که این طور از حس وجود رقیب درهم شکسته بودم!

نه … نه … هنوز هم احمقم … چرا رقیب … من دیگر چه حقی نسبت به محمد دارم … چه نسبتی با او دارم که این زن رقیب من باشد!

ای خدا … من ناسپاسی کرده و با حماقت زندگی ام را تباه کرده بودم … ولی به جبرانش هشت سال سوخته بودم … دیگر کافی است …

 

به لینک زیر مراجعه کنید :

دانلود رمان دالان بهشت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۱۲
نوول رمان