رمان بوک | دانلود رمان | رمان

رمان بوک دانلود رمان جدید با لینک مستقیم رمان ایرانی بزرگترین سایت دانلود رمان عاشقانه pdf رمان آنلاین بهترین رمان ها وبلاگ رمانبوک.

رمان بوک | دانلود رمان | رمان

رمان بوک دانلود رمان جدید با لینک مستقیم رمان ایرانی بزرگترین سایت دانلود رمان عاشقانه pdf رمان آنلاین بهترین رمان ها وبلاگ رمانبوک.

دانلود رمان دایره زن فایل کامل

شنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۹، ۱۲:۴۹ ق.ظ

آبا را نمی بینم اما می دانم پشت سرم ایستاده است و با دلهره به یاشا نگاه
می کند.
اسلحه را رو به روی پیشانیم نگه می دارد.
عیسی را صدا کنم یا خدایش را؟ مسیح را بخوانم یا خدایم را؟
در این نقطه ی تاریک زندگی تباه شده ام، کدام یک به داد من خواهند
رسید؟ کدام یک مرا که در یک قدمی مرگ ایستاده ام، نجات خواهند داد؟
سر می چرخاند و احتماال در حالی که با نگاهش آبا را تهدید می کند؛
آمرانه می گوید:»به حساب تو یکی بعدا می رسم. گمشو بیرون.«
دوباره سرش را سمت من می چرخاند و اسلحه را به پیشانی ام فشار می
دهد.
می خواهد مرا بکشد؟! مبهوت نگاهش می کنم.
خوابم یا بیدار؟ زنده ام یا...
زنده ام، زنده ام که در دو قدمی مرگ ایستاده ام. مرده ها که در دو قدمی
مرگ نمی ایستند!
سوالش خنده دار است. آنقدر خنده دار که دوست دارم بی توجه بهمی دونی که هیچ فرقی بین تو و بقیه نیست؟!
استرس و نگرانی رخنه کرده در وجودم، روی زمین دراز بکشم، شکمم
را با دستم نگه دارم و از ته دل بخندم.
این سال ها که کنارش بوده ام و در میان زیر دستانش کار کرده ام، بار
ها و بار ها این موضوع را به من یاد آور شده است که هیچ فرقی با
دیگران ندارم و اگر اشتباهی کنم...
-اگه اشتباه کنی، جزات مرگه

 

دانلود رمان دایره زن

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۱۶
نوول رمان