رمان بوک | دانلود رمان | رمان

رمان بوک دانلود رمان جدید با لینک مستقیم رمان ایرانی بزرگترین سایت دانلود رمان عاشقانه pdf رمان آنلاین بهترین رمان ها وبلاگ رمانبوک.

رمان بوک | دانلود رمان | رمان

رمان بوک دانلود رمان جدید با لینک مستقیم رمان ایرانی بزرگترین سایت دانلود رمان عاشقانه pdf رمان آنلاین بهترین رمان ها وبلاگ رمانبوک.

دانلود رمان صوتی عاشقانه و معروف رایگان

جمعه, ۱۶ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۰۴ ب.ظ

دانلود رمان صوتی عاشقانه و معروف رایگان

مزیت دانلود رمان صوتی نسبت به دیگر کتاب ها حتی کتاب های جیبی یا رمان های کوتاه این است که شما دیگر نیاز به حمل کتابی که دائما باید آن را با خود همه جا ببرید، ندارید.

رمان صوتی در دنیای پرمشغله امروز برای افرادی که زمان کوتاهی را بابت مطالعه کتاب های مورد علاقه شان دارند، به یک انتخاب ایده آل تبدیل شده است. دانلود رمان صوتی به افرادی که فرصت کمی برای خواندن کتاب دارند کمک می کند که خواندن کتاب را فقط به رمان کوتاه محدود نکنند.

افراد رمان خوان در هر موقعیتی که گیر بیاورند شروع به مطالعه رمان مورد علاقه شان می کنند اما نکته ای که وجود دارد این است که این افراد باید همیشه رمان موردعلاقه شان را با خود به همراه داشته باشند تا در موقیت مناسب شروع به خواندن کنند.

این افراد برای دسترسی به کتاب موردعلاقه شان که انواع رمان را شامل می شود معمولا از سه روش استفاده می کنند:

  1. رمان کوتاه یا کتاب جیبی که به علت وزن سبکی که دارد می توانند آن را به راحتی در کیف دستی شان حمل کنند
  2. دانلود رمان و خواندن آن در موبایل یا تبلتی که همراه خود به همه جا می برند
  3. دانلود رمان صوتی که به آنها امکان می دهد در هر شرایطی به رمان مورد علاقه خود گوش کنند

این روزها با وجود وب سایت های دانلود رمان یا اپلیکیشن های کتاب های صوت، خرید رمان کوتاه به صورت فیزیکی با استقابل کمتری مواجه شده است. هرچند هنوز هم کتاب خوان هایی هستند که رمان کوتاه را به انواع دیگر رمان ترجیح می دهند اما بررسی ها نشان می دهد دانلود رمان و گوش دادن به رمان صوتی طرفداران بیشتری پیدا کرده است.

مزیت دانلود رمان صوتی چیست؟

کتاب گویا یا کتاب صوتی یکی از نمونه کتاب هایی هستند که یک یا چند نفر خواننده با همکاری یکدیگر، متن یک کتاب را می خوانند و صدای آن ها در قالب یک فایل صوتی عرضه می شود.

مزیت دانلود رمان صوتی نسبت به دیگر کتاب ها حتی کتاب های جیبی یا رمان های کوتاه این است که شما دیگر نیاز به حمل کتابی که دائما باید آن را با خود همه جا ببرید، ندارید.

از طرفی نیازی نیست نگران گم شدن یا آسیب دیدن آن باشید و از همه مهم تر همیشه می توانید فایل رمان صوتی موردعلاقه تان را در گوشی خود به همراه داشته باشید و هر زمان که خواستید به آن گوش کنید.

 

یکی دیگر از مزایای دانلود رمان صوتی این است که شما در هر شرایطی می توانید به آن گوش بدهید:

  • اگر در اتوبوس ایستادید،
  • اگر در حال دویدن برای ورزش صبحگاهی هستید یا
  • حتی اگر عادت دارید شب ها هنگام خواب کتاب بخوانید،

رمان صوتی بهترین انتخاب شما است.

آیا رمان های کوتاه هم به شکل رمان صوتی در دسترس هستند؟

رمان های کوتاه جزو پرطرفدارترین انواع رمان هستند. اکثر وب سایت ها یا اپلیکیشن هایی که دانلود رمان صوتی رایگان را در اختیار کاربران قرار می دهند، این خوانندگان دوستدار رمان کوتاه را نیز فراموش نکرده اند و نمونه هایی را برای آنها قرار داده اند که می توانند دانلود کنند.

رمان کوتاه، رمان هایی هستند که داستان آنها به اندازه رمان های بلند طولانی نیست. در واقع می شود این گونه برداشت کرد که رمان کوتاه یک داستان با تعداد محدود کلمات مشخص شده است که نویسنده می بایست هدفی را که برای داستان خود مشخص کرده اند را در طول داستان بگنجانند.

خواننده پس از خواندن و دانلود رمان کوتاه یا گوش کردن به رمان کوتاه صوتی باید به راحتی، پی به هدف نهایی نویسنده ببرد و بتواند یک برداشت کامل و بدون نقص از داستان رمان داشته باشد.

اولین نمونه های رمان کوتاه در اواسط قرن نوزدهم یعنی نزدیک به یک قرن بعد از پیدایش اولین رمان، به عنوان یک سبک نو از انواع رمان ظهور پیدا کرد.

ادگار النپو در مورد رمان کوتاه گفته است که این نوع رمان ها را می توان در یک نشست خواند. یکی دیگر از دلایلی که دانلود رمان کوتاه بسیار پرطرفدار شده این بود که مجلات می توانستند در بخشی از مجله از چاپ این داستان ها استفاده کنند.

کیفیت رمان کوتاه بسته به هنرمندی نویسنده است که آیا این توانایی را دارد که بتواند داستان را به نحو مطلوبی به سرانجام برساند. البته کیفیت رمان صوتی کوتاه به کیفیت صدا و نحوه خواندن خوانندگان رمان صوتی نیز بستگی دارد.

اگر از طرفداران پر و پا قرص رمان کوتاه هستید و تصمیم دارید با دانلود رمان صوتی کوتاه در هر شرایطی به رمان مورد علاقه خود گوش بدهید، به شما چند رمان صوتی کوتاه عاشقانه و معروف برای دانلود رایگان رمان معرفی می کنیم.

دانلود رمان صوتی و رمان کوتاه عاشقانه و معروف

رمان کوتاه عاشقانه میراث

یکی از بهترین رمان های کوتاه که قصد داریم در اینجا به معرفی آن بپردایم، رمان میراث است. رمان میراث یک نوع رمان کوتاه عاشقانه است که دو شخصیت اصلی به نام سامان و سمیرا دارد که هیچ تمایلی برای ازدواج با یکدیگر ندارند و هر کدام تنها به منافع خود فکر می کنند اما از طرفی سمیرا برای دریافت ارث بزرگی که از طرف مادربزرگش به او رسیده مجبور به ازدواج با سامان می شود و ...

رمان صوتی معروف عروس دشمن زیاری

عروس دشمن زیاری از دیگر پرطرفدارترین رمان های کوتاه عاشقانه است که با خواندن آن می توانید اوقات خوشی را برای خود رقم بزنید. این رمان درباره مسابقه بزرگ و حساسی که قرار است در یک میدان بزرگ در وسط یک روستا با حضور بزرگان برگزار شود. شور و شوق تماشاچیان بابت برگزاری بزرگ ترین مسابقه تیراندازی روستا که قریب به 40 نفر در آن با یکدیگر به رقابت می پردازند، آن چنان است که باعث به وجد آمدن خواننده نیز می شود و ...

 

رمان کوتاه معروف نجوای شیطان

رمان کوتاه نجوای شیطان یک رمان کوتاه عاشقانه دیگر است که آن را به همه جوانان پیشنهاد می کنیم. این داستان با قلمی زیبا و دلنشینی توسط خانم سپیده فرهادی نوشته شده است. 

معرفی بهترین وب سایت ها برای دانلود رمان

شما برای دانلود رمان بایستی از قبل با سلیقه خود آشنایی داشته باشید، این که شما دانلود رمان صوتی را می پسندید یا دانلود رمان کوتاه به ذوق و سلیقه خودتان بر می گردد.

 معمولا افرادی که با کمبود وقت مواجه هستند، دانلود رمان کوتاه یا رمان صوتی را ترجیح می دهند.  از طرفی دیگر افرادی هستند که در اوقات فراغت به سر می برد و با کمبود زمان رو به رو نیستند اما مایل هستند از زمان بهترین استفاده را ببرند که پیشنهاد می شود این افراد انواع رمان های بلند در ژانرهای تاریخی، اجتماعی، عاشقانه را دانلود کنند.

دانلود رمان در هر سبکی که باشد چه رمان کوتاه و چه رمان صوتی باید از وب سایت هایی باشد که دارای محتوایی با کیفیت، سالم و استاندارد است.

بنابراین، شما باید برای دانلود رمان از وب سایت های شناخته شده ای استفاده کنید که در آن تمامی قوانین وضع شده را رعایت کرده باشند و در سایت این امکان را برای تمامی مراجعه کنندگان خود قرار داده باشند که به راحتی بتوانند یک رمان نامناسب را گزارش دهند تا مدیر سایت اقدام به حذف آن کند.

در کنار این ویژگی ها، در بهترین وب سایت های دانلود رمان، مراجعه کننده باید اطمینان خاطر داشته باشد که انواع رمان از جمله رمان کوتاه یا رمان صوتی در این وب سایت وجود دارد که قطعا می تواند با یک جستجو در کوتاه ترین زمان ممکن به آن دسترسی داشته باشد.

با همه این ویژگی ها در ایران شما می توانید از وب سایت رمان بوک استفاده کنید که کیفیت دانلود رمان در آن برای همه تضمین و ثابت شده است.

در این وب سایت برای دانلود رمان کوتاه یا رمان صوتی است، تنها کافی است اسم رمان را سرچ کنید و یا سبک رمان خود را انتخاب کنید تا بتوانید آن را با پسوند های مختلف pdf و... دانلود کنید.

در وب سایت های خارجی هم برای دانلود رمان، تنها تعداد انگشت شماری از جمله Google eBookstore، Internet Archive وجود دارد که در بین افراد توانسته جایگاه و محبوبیت خود را حفظ کند.

منبع: دانلود رمان صوتی